Οπτικά παιχνίδια επιτρέπονται στον ατέρμονο κόσμο της επανάληψης

karl lagerfeld-perfumes-instore display

Διακρίνετε το προφίλ του Karl Lagerfeld καθώς παρεμβάλλεται για να σπάσει την ατέρμονη επανάληψη του ίδιου προϊόντος-αρώματος; Το αγαπημένο μας και παντοδύναμο εργαλείο, η επανάληψη, αποδυναμώνεται όταν «πάει πολύ μακριά»…Ένα έξυπνο οπτικό τρικ με μέσον το ίδιο το προϊόν θέλει μια απόσταση για να το δεις, αλλά τότε θα χαρείς…Να το επαναλάβουμε;

photo via retailstorewindows.com

tagged with: , , , , ,

copyright © athinavitrina

facebooktwittergoogle_pluspinterest
About athinavitrina

"When not doing visual merchandising, i love talking about it, focusing on it around the city of Athens and around the world, as this is another way to boost my creativity and share my visual experiences."