Όμορφο design δεν σημαίνει πάντα σωστό visual merchandising

Boticana pharmacy-by Marketing Jazz-Spain-2

Μαγευτήκαμε από το πολύ ωραίο design, αλλά λόγω «επαγγελματικής διαστροφής» το μάτι μας έπεσε σε κάποια αδύνατα σημεία. Λίγο μάθημα… Πασχαλιάτικα; Γιατί όχι; Αν στο ύψος του χεριού που είναι μια πολύ θερμή ζώνη πώλησης, καθώς υπακούει στην ανατομία του ανθρώπινου σώματος, εσείς αποφασίσετε να «παίξετε», όπως εδώ με την προσομοίωση μπάνιου, η προβολή των προϊόντων σας πρέπει να είναι πολύ προσεκτική. Τα προϊόντα στο νεροχύτη δεν «υποστηρίζονται» – επαναλαμβάνονται από τα αμέσως από επάνω ράφια, κάποια μάλιστα αντιστοιχούν στα διαγωνίως απέναντι…Αποφύγετε την μεγάλη επέκταση των προϊόντων καθ” ύψος. Δεν λειτουργεί τα προϊόντα να τοποθετούνται στον ουρανό, καθώς ο πελάτης σας δεν φτάνει  για να τα αγγίξει, περιεργαστεί, οσφρηστεί… Ομοιομορφία στα ράφια (βλ.κάτω δεξιά)…απαραίτητη…Τέλος, ποτέ μην αφήνετε τις κρεμάσεις γυμνές, εκτός από επικίνδυνο είναι μια εικόνα «απειλητική» και ελλειπής…(σα να λείπει προϊόν). 

Boticana pharmacy-by Marketing Jazz-Spain

photos via addicted-to-retail.com

tagged with: , ,

copyright © athinavitrina

facebooktwittergoogle_pluspinterest
About athinavitrina

"When not doing visual merchandising, i love talking about it, focusing on it around the city of Athens and around the world, as this is another way to boost my creativity and share my visual experiences."