Μιλώντας για το επιτυχημένο visual merchandising: «Χρειάζεται αυτοσυγκράτηση για να μπεις σε ένα από αυτά τα και να φύγεις μόνο με αυτό που είχες αρχικά σκοπό ν” αγοράσεις.  Να μπαίνει ο πελάτης και να νιώθει ευχάριστα. Να μπορεί να κάνει αυθόρμητη αγορά, βλέποντας τα προϊόντα ωραία στημένα στα ράφια, και να εξυπηρετείται μόνος του χωρίς πίεση.»

 

Περιοδικό Κ, 6 Απριλίου 2014

 

copyright © athinavitrina

facebooktwittergoogle_pluspinterest
About athinavitrina

"When not doing visual merchandising, i love talking about it, focusing on it around the city of Athens and around the world, as this is another way to boost my creativity and share my visual experiences."