Επανάληψη σε μονό αριθμό βασική αρχή του visual merchandising

stan-smith-athens

Κι αφού παραθέσαμε την απλούστερη εξήγηση που μπορεί να δώσει κανείς για το τι είναι αυτό για το οποίο μιλάμε (μιλώντας για το επιτυχημένο visual merchandising), σας παρουσιάζουμε την απλούστερη μορφή επανάληψης που μπορούμε να συναντήσουμε. Έχει αποδειχθεί ότι σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο χώρο ή/και στη βιτρίνα, για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο που θα επιλέξετε, η επανάληψη ενός προϊόντος σε μονό αριθμό 3, 5, 7 έχει σαν αποτέλεσμα την δυνατή προβολή του…σε μονό αριθμό βεβαίως βεβαίως….

photo via themuseandtheladybug.gr

tagged with: , , , , , , ,

copyright © athinavitrina

facebooktwittergoogle_pluspinterest
About athinavitrina

"When not doing visual merchandising, i love talking about it, focusing on it around the city of Athens and around the world, as this is another way to boost my creativity and share my visual experiences."