Λονδίνο: «visual merchandising competition»

louis vuitton-london-spring 2014 window display

Στο Λονδίνο, όπως και γενικότερα στα μεγάλα κέντρα αυτού του κόσμου, τα μεγάλα καταστήματα ανταγωνίζονται μεταξύ τους ως προς το v.m. Τόσο σε επίπεδο βιτρίνας όσο και σε δημιουργικές λύσεις και προβολές στο εσωτερικό τους, πρωτοτυπούν, εμπνέουν και κερδίζουν σε πωλήσεις. Ευχαριστούμε την Ανθή μας για τη φωτογραφία, την διάλεξε εύστοχα ανάμεσα σε τόσες άλλες βιτρίνες…

tagged with: , , , ,

copyright © athinavitrina

facebooktwittergoogle_pluspinterest
About athinavitrina

"When not doing visual merchandising, i love talking about it, focusing on it around the city of Athens and around the world, as this is another way to boost my creativity and share my visual experiences."