Basics 4: «Την ταυτότητα σας παρακαλώ…»

ποιος είμαι

Με βασικό χρώμα το πράσινο -από τη βιτρίνα μέχρι το πίσω μέρος του καταστήματος- γραφιστικά με όμορφες φυλλωσιές και κορμούς δέντρων, με ξύλινα έπιπλα και ράφια το μήνυμα έμοιαζε ξεκάθαρο. «Τα προϊόντα είναι φυτικά/φυσικά». Ως θιασώτης λοιπόν των «φυσικών λύσεων» αποφάσισα να εισέλθω στο κατάστημα και αναζητώντας τη σύνδεση με το «πράσινο περιβάλλον» που φιλοξενούσε το προϊόν ρώτησα: «τα αρώματά σας έχουν κάποια φυτική βάση;» -«Όχι, είναι κανονικά, δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο στη βάση τους, όπως όλες οι κολώνιες». Δεν υπήρχε λοιπόν φυτική/φυσική προέλευση έστω και εν μέρει..

Επρόκειτο για «κλασική περίπτωση βλάβης», «δαπανηρής» σε χρόνο για τον καταναλωτή, σε χρόνο και σε χρήμα για τον έμπορο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια εταιρική ταυτότητα βασισμένη στο πράσινο και σε απεικονίσεις της φύσης, σε συνδυασμό με μια eco-friendly διαμόρφωση του χώρου, δημιούργησε εύλογους συνειρμούς και συσχετίσεις στο μυαλό μου ως καταναλωτή.  

Είναι λοιπόν πάνω απ” όλα Λογική (βλ.Basics 3οποιοδήποτε χρώμα και στυλ διαλέξουμε για τον εμπορικό μας χώρο, να ταιριάζει με τα προϊόντα που εμπορευόμαστε και τα βασικά τους χαρακτηριστικά. . .με το ε ί ν α ι τους. Έτσι διαμορφώνει κανείς την  τ α υ τ ό τ η τ ά  του και βάση αυτής θ’απευθυνθεί στο κατάλληλο κοινό, αποφεύγοντας το φαινόμενο το λάθος μήνυμα να πηγαίνει στον λάθος καταναλωτή…

tagged with: ,

copyright © athinavitrina

facebooktwittergoogle_pluspinterest
About athinavitrina

"When not doing visual merchandising, i love talking about it, focusing on it around the city of Athens and around the world, as this is another way to boost my creativity and share my visual experiences."